خبرهای داغ:
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین رونمایی از مستند شهید مهندس حاج رضا عابدی؛
سرهنگ کریمی عنوان کرد: تلاش کردیم یک مستند تلویزیونی از شخصیت، سبک زندگی، خلاقیت ها و ایثار و فداکاری های شهید به مدت ۵۰ دقیقه تولید نماییم.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۰۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ محسن کریمی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آیین رونمایی از مستند تلویزیونی شهید حاج رضا عابدی که در سالن همایش سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد اظهار کرد: حفظ ارزش های شهیدان و شناساندن آنها به نسل امروز از وظایف ما به شمار می رود که تلاش داریم با توجه به گردآوری آثار شهیدان دوران دفاع مقدس به معرفی آنها به سبک های مختلف از جمله کتاب و فیلم بپردازیم.

وی در ادامه گفت: شهید مهندس حاج رضا عابدی از نیروهای متخصص در ۸ سال دفاع مقدس بود و یکی از نخبگان معاونت مهندسی رزمی لشگر ۱۷ علی ابن ابیطالب محسوب می شد که در شرق دجله و فرات بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

سرهنگ کریمی در آیین رونمایی از مستند شهید عابدی عنوان کرد: تلاش کردیم یک مستند تلویزیونی از شخصیت، سبک زندگی، خلاقیت ها و ایثار و فداکاری های شهید به مدت ۵۰ دقیقه تولید نماییم و برای گفتگو با همرزمان شهید به شهرهای اراک، قم و همدان اعزام شدیم تا این مستند را تهیه کنیم.

در حاشیه این مراسم از پوستر و فیلم شهید مهندس حاج رضا عابدی با حضور خانواده وی، مسئولین و مردم رونمایی شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها